onsdag, marts 29, 2006

Karakterselvmord


I skal ikke sige, han ikke har humor. Nu har han fyret endnu en fed løgn af på Al-Arabiya, noget med, at det danske udenrigsministerium har forbudt imamerne at udtale sig, hvilket han dog sagde, at han fik sagt forkert, da han siden blev konfronteret af en dansk journalist. Business as usual. En løgnedetektørtest ville intet opdage, så fløjtende ligeglad er han formentlig med at fyre den bette løgn af. Hvem interesserer sig for, hvad 5 mio danskere tænker, når bare 48 mio trilliarder muslimer æder ens løgnehistorier råt.

Mon egentlig ikke, det er ham, Abu Laban taler om i bilen? Søger kontakter alle steder, har skrevet til Generalsekretæren for OIC. Er villig til at gå hele vejen og vil virkelig lave ravage. Der synes nemlig at være en let hovedrysten og sådan en lidt undskyldende, faderlig omsorg i Abu Labans stemme, da han siger det. Der mangler lidt ærefrygt i Abu Labans stemme, hvis der skulle være tale om en rigtig fullblown martyr, hvis jeg må sige det sådan. Eller også er martyrier så hverdagslige i den muslimske bevidsthed, at man kan plabre stille om dem, en passant, i en bil med en journalist i. Det er ikke godt at vide.

Anyway, hvad de måbende, danske tilskuere angår, er martyriet vist allerede fuldendt. Akkari har nu begået et stort, styrtblødende karakterselvmord i fuld offentlighed. Igen-igen-igen. Hvor mange måneder har disse muslimske skriftkloges idioti nu roteret over vores hoveder som gigantiske, ondt hylende heksehyl?

On faudra sende to mand afsted for at sprænge ham og hans godnatlæsning i luften.

Hvad mener I i øvrigt om sådan et krystersprog, hvor "on" både kan betyde "vi" og "man"? Hvis jeg var storløgner, ville jeg aldrig tale andet end fransk.

Den mand har undervist muslimske børn i koranskoler i årevis. Kig forbi Angantyr og se denne video med tre eks-terrorister, der fortæller om mainstream opdragelse til had.

2 kommentarer:

  1. Birte Rønn Hornbech - se det er en liberalist! Uden frygt, uden pis, uden spin, uden den mindste trang til at lave 'særregler til ære for muslimer'. Hvad mener du?

    SvarSlet
  2. En af de få gange, jeg har været enig med Birte Rønn Hornbæk var, da hun om Jens Rohdes sangoptræden gav den store ros: "Det var ikke engang pinligt".

    Enhver respekterer hende vel, bla. for hendes frygtløshed, men jeg må tilstå, at jeg stort set altid er uenig med hende. Helt kort: hun lader sig lede af regler, hvor jeg foretrækker at lade mig lede af værdier. Hun deponerer sin politiske vilje i principper, jeg foretrækker at man kan manøvrere ad hoc, for verden ér ad hoc. Der sker nye ting, man må tage højde for, fx når pædafilimarkedet eksploderer på internettet og når flygtningekonventioner viser sig at åbne for en regulær folkevandring. Det er selvfølgelig en længere historie, men den må vente, man jager med mig lige nu.

    SvarSlet