mandag, april 24, 2006

Den gætter du ikke: Hvilken stor leder er jeg?

Er det ikke også det, jeg altid har sagt (øhm):

"At kræve øje for øje gør blot hele menneskeheden blind".

"Hvis vold er den sidste udvej, så lad os i fællesskab ofre den næstsidste lidt mere opmærksomhed".

"Den eneste tyran, jeg vil acceptere i den verden, er den stille stemme indeni".


"Det gode menneske er ven med alt levende".


"Du skal selv være den forandring, som du ønsker at se i verden".

"En kujon er ikke i stand til at vise kærlighed; det er den tapres privilegium".

"En ting, der bliver opnået med vold, kan man kun beholde med vold".

"Hele menneskeheden er en udelt og udelelig familie, og hver og en af os er medansvarlig for alle de andres ugerninger."

"Jeg lærte først ikke-volds princippet i mit ægteskab".


"Lige meget hvad du gør, vil det være ubetydeligt. Men det er vigtigt, at du gør det".

"Vrede og intolerance er tvillingefjender af korrekt forståelse".

Prøv selv:
What Famous Leader Are You?
Personality tests by similarminds.com

4 kommentarer:

  1. Til dem, der kender mig og undres over, om min person har fået en fredsommeligheds-lammelse:

    Først blev jeg faktisk Saddam Hussein.. Men så prøvede jeg med lidt færre spørgsmål, og så gik det meget bedre :)

    SvarSlet
  2. :-)
    Jeg blev også Saddam først ...,
    måske skulle jeg prøve igen!

    SvarSlet
  3. HITLER ??????

    Og jeg som ellers synes.......*LOL*

    SvarSlet
  4. Som om! Gandhi - den beundringsværdige og fredelig. Som læste Koranen og de hinduistiske skrifter gennem hele sit liv. Som var et spirituelt menneske.
    Testen var vist mere præcis med mange spørgsmål!

    SvarSlet