lørdag, maj 27, 2006

Smag og behag

I skal læse dette indlæg "Jeg - en islamofob" på den nye blog Taqija. En beretning fra Saudiarabien. Og herefter vil jeg foreslå, at I slår et slag forbi Shiaonline, hvor en debattør spørger, hvilket land, der gør mest for muslimer.

Svarene lyder:

"Jeg syntes det er Iran.. "

"Saudi-Arabien 110% sikker!!...Men tjaa..ved ikke helt!!!"

"1. så er det iran Der har Vores Sharia lov
2. så er det iran der støtter Alle muslimerne.. Hizbollah hamas osv... de hjælper en ver.. så jeg syntes at iran er det land jeg går ind for og det land som er for os shia"

"Ja Iran er også mit valg, netop fordi de ikke skelner mellem shia og sunni...bare se de støtter Hizollah og Hamas...yarnee og så fordi Iran er shia-muslimer men ikke udelukkende derfor. mit valg af Iran er også fordi, at jeg mener at det er det eneste Muslimsk land som kan og vil sige USA og Israel imod, jeg ser det faktisk på den måde at Iran taler min sag i dette tilfælde og mange andre tilfælde".

"Tror det er iran fordi de MASHALLAH er så søde imod muslimer...de fleste andre 7ukama2 er bar eligeglad eog tænker kun på penge og at"dawirr sit land" og hjælper U.S.A Og når jeg ser TV er der altid KUN iran der tør sige noget imod U.S.A OG GIVE DEM DE BEDSTE FFF 'ER:p"

"Jeg synes, Iran er det eneste muslimsk land, der støtter meget muslimer.. Jeg synes, Saudi Arabien har også gjort godt noget ved os muslimer, da der var problemer med Europa på grund af Muhâmmed-tegninger.. Jeg elsker også mit land Tyrkiet.. Min familie er der.."

3 kommentarer:

  1. Ja man spørger sig selv hvorfor disse stupide galninge overhovedet befinder sig i vesten ???

    Kunne det have noget at gøre med at her får de alle goderne ved at smide sig ned som små børn i et supermarkedet ?

    Whodares

    SvarSlet
  2. Det, der jo må undre enhver, er, at de personer, der udtaler sig, så ikke bosætter sig i de muslimske idealstater! Måske det hænger sammen med, som Søren Mørch engang udtrykte det: TV og Coca Cola vil vinde på længere sigt...

    SvarSlet
  3. Tag jer nu sammen! I opfører jer toalt uintelligent.

    Til Ulla:
    Den blog du linker til er en personlig oplevelse med wahabisme i Saudi-Arabien, som er en retning som sunni og shia anser som syge og har intet i rod i den Islam som så mange muslimer følger i Dk (men der findes nogle, men dem skal vi nok tage os af, hvis I giver os fred til det!).

    Til de intelligente kommentatorer:
    I er sindsyg underlige! Må man nu ikke elske et andet land end det land man bor i?
    Imam Ali sagde: Intet land har mere ret til dig end et andet land, det bedste land er det, der bærer dig.
    Og sådan har alle muslimer der respekterer Imam Ali og den hadith hvori dette står!! Muslimer i Danmark elsker Danmark, fordi vi er opvokset her, vi er danskere og vi er muslimer.

    Men fordi vi elsker Iran fordi Iran er et muslimsk land, så er vi pludselig kun i Danmark fordi vi kræver sociale ydelser?

    Sikke nogle kæmpestore fordomme I har, at alle indvandrere er på bistand. Prøv tjek arbejdsmarkedet, hvor mange indvandrere der arbejder i alle mulige forskellige dele af arbejdsmarkedet. Det er præcis folk som jer, der gør det svært at elske befolkningen i Danmark, men heldigvis er de fleste danskere søde og forstående imodsætning til JER, så indvandrere får et godt billede af jer, og når vi rejser til andre lande for at besøge vores familier, så siger vi, at danskerne er søde, og respekterer vores religion. Vores lande har et godt billede af jer, fordi vi siger sandheden, nemlig at de danskere vi kender er søde mod os, men så nævner vi, at der er nogle forbandede rådne æbler, som de to kommentatorer der ødelægger det for både muslimerne og danskerne!!!!

    AARGH!!! Jeg bliver så vred af at læse sådan noget vrøvl!!! Det var som dengang jeg skrev et indlæg i en avis hvor jeg støttede Iran, og det første svar jeg fik, var hvorfor jeg ikke boede dernede, og en anden skrev, han ikke ville betale skattepenge til en der støttede Iran.....!!!!
    Kan I ikke forstå hvorfor man bliver så vred udefra det jeg skrev????


    Men jeg er ret vred, så hvis jeg har skrevet noget ondt, så undskylder jeg. Bare smid jeres fordomme, ellers er I ikke værd at snakke med.....

    SvarSlet