fredag, juli 06, 2007

Pigegarden i Islamabad

Se denne video med burkademonstranter fra Den Røde Moske i Islamabad (der er 4 i alt):



Så hopper du ikke på den, næste gang nogen vil lægge røgslør over kendsgerninger med det lille good girls/bad guys-trick. Altså det med islams pæne, dydige, religiøse piger og deres vanskelige drenge, der desværre farer ud i det skadelige danske samfund og bliver besudlede.

Det billede er løgn, og det har altid været løgn. Tørklædekvinder er ikke ofre for en mandsdomineret kultur, de er indpiskere, opildnere, jagtpræmier og æresbevisninger. De er opdragere og selvbestaltet moralsk politi. De er ordenshåndhævere og hjemlige propagandaministre. De arbejder aktivt for islams orden, akkurat som nazismens kvinder arbejdede for nazismens.

Herhjemme tager islamiske kvinder uddannelser, og de deltager ikke i kriminalitetsstatistikkerne. Men er de mon meget mere velvillige over for Vesten end deres brødre? De fremhæver deres islamiske dyder. Men det er jo ikke et integrationstegn. Det er et disintegrationstegn.









11 kommentarer:

  1. Det er ikke, som til Jelling Festival, der ingen Telte på Fest Pladsen?

    SvarSlet
  2. De ligner en sort udgave af Ku Klux Klan.

    SvarSlet
  3. Fantastiske billeder. Nu er det ikke fordi at jeg på nogen måde prøver at stigmatisere dem, frøken Thomsen, men hvis du ikke er klar over hvordan os mænd laver de der cool links direkte på siden, så kommer her en lille instruktion.

    Først laver du en klamme []
    inden i den skriver du youtube [youtube]
    så finder du addressen sidste kode, det efter ligmed tegnet =
    http://www.youtube.com/watch?v=eP4c457r_vU&mode=related&search=
    der her hedder eP4c457r_vU&mode=related&search=
    og sætter det bag din klamme med youtube
    [youtube]eP4c457r_vU&mode=related&search=
    Så sætter du en ny klamme der ophæver den første med en skråstreg /
    [/youtube]
    også er du færdig
    [youtube]eP4c457r_vU&mode=related&search=[/youtube]

    SvarSlet
  4. Næh dog :-) Tusind tak for det.

    Jeg har forsøgt mange gange og egentlig slået mig til tåls med, at det kunne min bare ikke :-)

    Jeg vil forsøge mig senere i dag.

    SvarSlet
  5. Jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har prøvet at skrive følgende i teksten:

    [youtube]eP4c457r_vU&mode=related&search=[/youtube]

    Jeg har også prøvet bare at skrive:

    [youtube]eP4c457r_vU[/youtube]

    Men der kommer hverken billede eller video.

    SvarSlet
  6. Det var mærkeligt, for det virker for mig. Jeg har lige "sakset" dit andet forsøg ind i en lille testkørsel og den spiller glimrende i skrivende stund. Jeg er faktisk lidt stresset af den islamiske galpen op.

    SvarSlet
  7. Jubii, jeg har fået det til at virke :-)

    Jeg gjorde egentlig bare, hvad jeg har forsøgt før, nemlig at kopiere teksten fra feltet "embed" ind. Så virker det. Det har jeg aldrig fået til at virke før?

    Det var godt, du fik mig i gang med at forsøge igen :-)

    SvarSlet
  8. Godt. Nu er du ligeså cool som resten af drengene.

    SvarSlet
  9. Godt. Nu er du ligeså cool som resten af drengene.

    SvarSlet
  10. Jesper B. Poulsen08 juli, 2007 23:55

    Ulla, du er nemlig lige så cool eller måske lidt coolere end resten af drengene. Rart at læse dine præcise betegnelser for disse sortklædte kvinder: "de er indpiskere, opildnere, jagtpræmier og æresbevisninger. De er opdragere og selvbestaltet moralsk politi. De er ordenshåndhævere og hjemlige propagandaministre."
    Det er på tide at det bliver sagt ligeud og så præcist. (Og så sagt af en kvinde !! vildt. ) Det er godt at du er tilbage, Ulla.
    Din artikel om fascismen er også temmelig spændende læsning. Skriver nok lidt til den, når tiden er der....
    Godnat og sov godt til alle !
    Jesper

    SvarSlet
  11. "Allways look on the bright side of life........"
    Hvorfor fløjten (!) kommer jeg til at tænke på steningsscenen fra Life of Brian?

    SvarSlet