onsdag, oktober 24, 2007

Bodil Kornbek

Har hende Bodil Kornbek fra Kristendemokraterne ingen spindoktor? Hun er jo bundhysterisk.

For at sige det som det er, bryder jeg mig ikke om tonen. Det er længe siden, man har set en så ukontrolleret forbitrelse. De andre partiledere bliver helt stille. De tænker, godt det ikke er mig, der flipper ud for åben skærm, godt det ikke er mig.

Men man ved aldrig. Hun kunne i teorien blive båret ind i folketinget på den bølge af ophobet, irrationel moralsk indignation, som hun jo egentlig udtrykker så fint.

13 kommentarer:

  1. Jeg må også indrømme at jeg måtte kikke nervøst ned på sofabordet og sætte mute på fjerneren. Det var simpelthen pinligt.

    SvarSlet
  2. Hun er godt nok hysterisk, ja. Efter blot 10 minutter irriterede hun mig allerede mere end alle de andre partiledere til sammen. Det er virkelig godt klaret!

    SvarSlet
  3. Totalt østrogen.

    SvarSlet
  4. Jeg så det med kæresten og har lidt dårlig erfaring med at kalde en kvinde for hysterisk, så jeg spurgte om hende Kornbek ikke var en smule anstrengende at høre på.

    "En smule anstrengende ? Hun er da komplet hysterisk" svarede kæresten

    SvarSlet
  5. Hvis Bodil Kornbæk tilfældigvis skulle have været blandt de individer der udgjorde grundlaget for professor Helmuth Nyborgs statistiske materiale til brug for sin undersøgelse af kvinders intelligens, vil kvinderne som helhed kunne ånde lettet op.

    Så er der nemlig en god forklaring på resultaterne!

    SvarSlet
  6. Kornbæks hysteri og Helle T.S.s anstrengte høje stemmeleje er ulidelige at høre på.

    I det hele taget orker jeg ikke politikernes såkaldte diskussioner.

    Lige så lidt deres evindelige valgflæsk med indbygget beskyldninger som f.eks. : nu har denne regering siddet siden 2001 og intet fungerer (hospitaler osv..)

    Konsekvenserne af års Sosserregime kan ikke sådan lige omgøres i løbet af nogle relativt få år.

    Jeg gider ikke at høre på hovedparten af dem mere.

    Vivi Andersen

    SvarSlet
  7. I du milde. Man kommer næsten til at tro at i er smagsdommere til en teaterforestilling. Jeg troede at valget handlede om politisk substans?

    SvarSlet
  8. Næ, hun var godt nok ikke til at holde ud at høre på..

    Jeg kom til at tænke på Anne Marie Helgers optræden i Debatten på DR2, hun spruttede også af moralsk og social indignation, men nu husker jeg kun, at hun hele tiden råbte noget i stil med: Det er fordelingsnøglen, FORDELINGSNØGLEN!

    SvarSlet
  9. @nfr: Selvfølgelig handler det om politik, men når konen taler i et toneleje man ikke kan holde ud at høre på, så kan man jo ikke høre hvad hun siger.

    SvarSlet
  10. Næ, jeg havde virkelig også svært ved at forstå, hvad de overgearede kvindemennesker Bodil Kornbæk og Helle Thorning egentlig sagde og mente. Den første skrigeballon var da helt uimodståelig, og nr. 2 talte - bevares - meget tydeligere, næsten for tydeligt, det er irriterende ustandseligt at skulle skrue op og ned for lyden. Så, nej, jeg vil at "mine" politikere skal tale klart og tydelig men uden at skrige.

    SvarSlet
  11. Det nemmeste er når oppositionen består af personer, der er så langt ude, at selv de mere enfoldige kan gennemskue deres tomme demagogi.

    Tager man f.eks Lykketoft og Jelved, så var de jo guds gave til Anders Fogh. Lykketoft gav jo Anders Fogh en gratis sejr.

    Kornbæk er desværre formand for et inferiørt parti, så hun bliver ikke til megen nytte.

    Selvom opositionen stadig står for de samme holdninger som for 6 år siden, så er oppositionens ikoner generelt pænere på overfladen. Under overfladen er det den samme grumskab og dårhed, der hersker.

    Dukkebarnet Vestamager, Gucci damen og den dresserede muslim er jo ubehagelige kendsgerninger, der er langt mere strømlinede og sympatiske i udtryk end Lykketoft Jelved, der idag henhører under begrebet palæontologiske forsteninger.

    Det er denne nye indpakning,som Anders Fogh skal kæmpe imod.
    fhv grisehandler

    SvarSlet
  12. HØRTE JEG,
    EN SKINGER TONE,
    DER KLINGER AF,
    TOMHED?

    SvarSlet
  13. Hmmm... man går vist ikke glip af meget ved at have valgt TV fra. Bortset fra hysterisk morsomme episoder som ovennævnte lyder til at have været... :-D

    SvarSlet