torsdag, januar 10, 2008

Henrik Gade Jensen om George Orwell

Som den sidste i landet har jeg fået sådan én her (tv). Er den ikke fin? Den kan ikke vise billeder, så den er ikke så dyr, og man slipper helt for at se på musikvideoer med sådan nogle her (th).
Jeg har fyldt den med foredrag. Sådan kan man gennem valg og fravalg stadig sikre sig en nogenlunde oplyst tilværelse, også som radiolytter.
I går på vejen hjem - jeg har nemlig meget langt på arbejde og endnu længere hjem - hørte jeg Henrik Gade Jensens foredrag om George Orwell. Det skal I også høre, især hvis I er venstreorienterede. Foredraget er en del af CEPOS´ serie om skønlitterære frihedstænkere.

4 kommentarer:

  1. Et af mine store forbilleder. Håber Henrik Gade er flink ved ham :-)

    SvarSlet
  2. Hodja: jo, det skulle virke. Jeg har lige tjekket igen. Det tager bare lidt lang tid, før der sker noget.

    Prøv ellers at gå via CEPOS´ egen hjemmeside. Det kan du gøre herfra:

    http://www.cepos.dk/cms/index.php?id=466

    SvarSlet
  3. Det sidste link her er meget bedre. Jeg har nu sat det op i teksten også.

    SvarSlet