torsdag, februar 28, 2008

Kæmpeerstatning til terrorfrikendt

PET´s strategi med at anholde terrormistænkte inden forbrydelsen sker, men også inden der foreligger fældende beviser for terroraktivitet, er en dyr fornøjelse. En terrorfrikendt fra Glostrup-sagen er blevet tilkendt 840.000 kr. i erstatning (DR). Også selvom han i samme omgang blev idømt 4 måneders fængsel for "mindre forbrydelser", herunder tyveri af 100.000 kr. Man kan næsten kun grine højt.

Til sammenligning er en mordfrikendt kvinde netop blevet tildelt 445.000 kr. i erstatning efter at have siddet varetægtsfængslet i 14 måneder (DR).

11 kommentarer:

  1. Han fik også for tapt arbejdtsfortjeneste, man tror det er løgn.

    SvarSlet
  2. Og hvad er problemet i dette ?? Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstå hvad det er du er forarget over ?

    SvarSlet
  3. Hmm - mon ikke der sidder et par muhammedanere rundt om i det ganske land og tænker: det her kan sgu blive en lukrative foretning!

    Først går jeg på nettet og downloader diverse bombemanualer, samt frekventerer Al-Quaida relaterede hjemmsider jævnligt.

    Dernæst lader jeg lidt infomation sive til brødrene henne i moskeen om mine aktuelle planer, dette gøres via mobil/SMS/e-mail, så PET kan opsnappe mine snarlige terrorangreb.

    Endelig lader jeg mig anholde, og beder Bjørn Elmquist om at føre mit forsvar. Efter 3-4 måneder er jeg frikendt, og kan forlade hotel gitterly med en klækkelig sum i baglommen!

    SvarSlet
  4. En konspirationsteori kan være, at det er hvidvaskning af sorte penge. Vores mafiaregering aflønner sit tæskehold med erstatningspligtig anholdelse. Jacob Scharf sagde også med det samme, at det ikke var sikkert, at sigtelsen holdt. Han er også selv blevet forfremmet trods syltning af en anmeldelse af et oplagt kriminelt forhold begået mod mig.

    Regeringen prædiker retssamfund og praktiserer det modsatte. Til det skal de bruge tæskehold. PET har i hele forløbet samarbejdet med imamer og muslimer. Optøjerne sker i spring når det er hensigtsmæssigt ud fra et politisk synspunkt og virker topstyret.

    Vi har en sindssyg kriminel regering.

    Birgitte

    SvarSlet
  5. Det er sandsynligt, at tryllekunstnere har fået lov, at transformere den reelle terrortrussel ind i Einsteins relativitetsformel. Resultatet ses i Westergaards tegning, som reelt er uden betydning og uden sammenhæng med den rigtige profet.

    I flere tilfælde kan man vende den offentlige debat på hovedet og derefter vende vrangen ud så får man retten.

    Sygt!

    Og så har vi en flok politikere, der rider på ryggen af uskyldige udsat for denne manipulation.

    Perverst!

    Birgitte

    SvarSlet
  6. "Find lyset" har været en stående bemærkning i "Lyst og Mørke" debatten.

    Lysets hastighed c indgår i E=m*c^2
    Hvis c er de konservative får vi en korrupt Lene Espersens justitsudøvelse efter, at retten er tryllet om til vrang.

    Hun er en regulær forbryder og en led heks og gid hun ryger i fængsel.

    Kurt Westergaard har lavet en tegning af en dansker med knald i låget. Han er tryllet om på samme måde.

    Ofrene i denne tryllekunst er de muslimer og danskere, der lever fredeligt og ikke udgør en terrortrussel.

    Uskyldige er ofret af perverse svin, som leger katten efter musen for sjov, uden hensyn til den skade de forvolder. Det er vanvid.

    Birgitte

    SvarSlet
  7. Birgitte,

    Ikke for at blande mig i dit liv, men måske skulle du overveje at at få noget hjælp. Det mener jeg helt alvorligt. Du lyder ikke som en, der har det særligt godt.

    Prøv at gå til din egen læge og få en henvisning til en psykolog. Det kan hjælpe, så meget ved jeg.

    Dette være sagt i al kærlighed og medfølelse. Jeg har set dine kommentarer før, og som sagt tror jeg, du kunne have godt af at tale med en professionel.

    Husk, ikke alle psykologer er omfattet af sygesikringen, ligesom de fleste har en vis ventetid. Fat telefonbogen og ring lidt rundt.

    Knus,
    Mikael

    SvarSlet
  8. Michael, det lyder som om du har brug for en, ikke jeg. Du gør mig blot sur med din arrogante holdning til magtmisbrug. Knyt din forbandede kæft. Hvis en af os to har brug for hjælp må det være dig. Tror du ikke, at du lider af Münchausen by Proxy? Søg dog hjælp, din psykopat. Jeg har kun brug for, at politiet lever op til loven om politiets virke og at retsstaten fungerer. Ingen knus herfra til sådan en idiot!
    Birgitte

    SvarSlet
  9. Michael har nok læst Gulag og i virkeligheden hedder han måske Bente? Perverse nar.
    Birgitte

    SvarSlet
  10. Se Mikael, jeg kan heller ikke stave til dit navn. Springer bomben i turbanen så, så vi slipper for dine ulovlige antydninger?

    SvarSlet
  11. Mikael, Jørn, Bente, HC mv har åbenbart spist for meget af Dr Mirandas Yoghurt fra Stubbekøbing så de ikke længere kan tænke selv og derfor underkaster sig et berettigelseskriminelt behandlersystem, der hellere behandler det sunde fornufts oprør end det sygeliggørende system. Det er tæskeholdsmetoder og hjernevask.

    Lad dig overvåge og styre og bliv en jubelidiot mens de pizzaspisende forbrydere griner ad dig og pædagogerne forklarer. Høg over høg. Idiot over idiot.

    Alle har krav på og ret til et privatliv uden overvågende idioters karaktermord.

    Birgitte

    SvarSlet