torsdag, marts 06, 2008

Blachman



6 kommentarer:

  1. Gotta love that man. Jeg syntes simpelthen han er pragtfuld. Han deler vandende, men han har jo ret. Og tør sige sin mening....!

    (-og det var så også min mening..)

    SvarSlet
  2. Skulle jeg være flink, ville jeg kalde dette tomme kalorier - skulle jeg være ærlig: perverst.
    Har ikke og vil absolut ikke se programmet.

    SvarSlet
  3. Flot!!! men måske du kunne stige ned blandt os dødelige og se det som et forsøg på at genetablere noget indhold/konsekvens i de "tomme kalorier"?

    PB.

    SvarSlet
  4. Til gengæld er han total tom og vrøvlende at høre på, når han skal fremlægge sin "filosofi".

    http://www.dr.dk/DR2/2sektion/2008/02/22115829.htm

    SvarSlet
  5. Ja, jeg har set det. Sørgeligt! Så det har jeg fortrængt. At han hylder Basim er også latterligt. Men han havde en god begrundelse for at sende Vocaloca hjem, nemlig at de ikke lægger sjæl i deres musik, men bare står og vrikker ironisk i deres 50´er-antræk. Spøjs, ironisk musik, det er hæsligt, det er ligesom spøjs, ironisk sex. Den går bare ikke. Og de "laver mad sammen" på deres kollegie. Adr. Hvor indspist kan det blive.

    SvarSlet
  6. Han er da en total latterlig nar både at se og høre på.
    Og noget lort han selv laver når han er i "studiet" eller hvor han laver sit lortemusik.

    SvarSlet