lørdag, marts 15, 2008

Tre gåder at sove på

Gåde nr. 1: Når vi alle er enige om, at islamisering er det tætteste vor tid kommer på et absolut onde, hvorfor samler en antiislamiseringsdemonstration så 30 deltagere, men 500 moddemonstranter, som - uden at nogen løfter et øjenbryn - truer antiislamisterne til at opløse demonstrationen?

Gåde nr. 2: Når Villy Søvndal siger, at muslimer, der ikke respekterer ytringsfriheden og det åbne samfund, kan rejse ad Helvede til, og Egypterne så mener, han taler om
alle muslimer, mens Villy selv mener, at han kun taler om Hizb ut-Tahrir, - hvem er så tættest på sandheden?

Gåde nr. 3: Når PET ved, at der foregår stadig livligere terrorplanlægning i Danmark og når ethvert barn efterhånden ved, hvor stor kriminalitetsbyrde indvandrerne lægger på os, hvorfor er det så kun
Liberalisterne, der har et troværdigt forslag til at løse problemerne?

11 kommentarer:

  1. Det er så trættende at tænke på, at vi, for Danmarks skyld, må håbe på, at borgerkrigen er rykket nærmere.

    falkeøje

    SvarSlet
  2. Fordi der i virkeligheden ikke er nogen, som har en anden løsningsmodel end at stikke hovedet i sandet, som en struds når den ser en krokodille, for nu at blive i den rette etnografiske stemning.

    SvarSlet
  3. I øjeblikket læser jeg, som godnat-læsning, Staffan Thorsell´s bog
    " Min kære Rigskansler!"

    Jeg må tilstå jeg er blevet noget mere bekymret over vores nutidig, hjemlig som Europæiske, ageren.

    For det fremgår af Thorsells tekster at der er temmelig mange ligheder til den adfærd Eliten og befolkningerne lagde for dagen dengang, fra begyndelsen af 30`erne og helt op til 1943, og den der praktiseres i dag.

    Hvad der skete dengang kan ske igen.

    Forskellen er at den ene isme er blevet udskiftet med en anden og ikke mindre modbydelig.

    Vivi Andersen

    SvarSlet
  4. Falkeøje-

    ved det godt.

    Men indtil da, vær varsom med sproganvendelsen.

    For havde Glistrup i sin tid ikke udtrykt sig så bombastisk havde flere måske lyttet - og hvem ved , måske vi havde kunnet forhindre de efterfølgende mange års massive indvandring hertil fra de Arabisk /Islamiske lande.

    Vivi

    SvarSlet
  5. Jeg er så gammel, at jeg har oplevet 2. Verdenskrig og Danmarks frihedskamp.
    Derfor ved jeg, hvordan man gør, og hvad det drejer sig om.

    Det er sørgeligt, men vi står foran en ny frihedskamp.
    Vi ved ikke hvormange, der vil være regeringsloyale blandt politiet og forsvaret, men jeg tror, at vi, ligesom sidst, vil finde mange gode danske mænd blandt disse mennesker.
    De andre skal vi ikke tøve med at eliminere.

    Gud bevare Danmark - dansk

    falkeøje

    SvarSlet
  6. Til gåde nr. 1: Men når derimod Gisp-P-Papir marcherer skrigende og truende gennem Københavns midte med 1500 mand, er der mærkeligt nok ingen moddemonstrationer...

    SvarSlet
  7. I 1943 var der heller ingen, der gik skrigende gennem gaderne.
    De samlede sig stille i grupper og gik til modstand, de likviderede, sprængte fabikker og jernbanelinier og holdt kæft med, hvad de lavede.

    falkeøje

    SvarSlet
  8. "Det er sørgeligt, men vi står foran en ny frihedskamp.
    Vi ved ikke hvormange, der vil være regeringsloyale blandt politiet og forsvaret, men jeg tror, at vi, ligesom sidst, vil finde mange gode danske mænd blandt disse mennesker.
    De andre skal vi ikke tøve med at eliminere."

    Du er måske? ikke klar over det falkeøje,men du læner dig op ad en politianmeldelse med de dødstrusler.
    En anden side af den sag er at du samtidig risikerer at få lukket en god blog med dine utrolig ubegavede udsagn!

    PB.

    SvarSlet
  9. Jeg har slettet et af dine indlæg, Falkeøje. Der stod noget om at besvare terror med terror, voldtægt med voldtægt. Den går ikke, så det røg ud.

    Jeg har derimod ikke slettet det indlæg, hvor du skriver om en fremtidig modstandskamp, for uanset hvad vi synes om det, er der er ikke nogen af os, der ved, om du får ret.

    SvarSlet
  10. Jeg vil for god ordens skyld gøre det klart at jeg ikke har tænkt mig at politianmelde nogen.

    Bemærkningen var ment som en advarsel om at der sidder mennesker ude i vort samfund der slet ikke bryder sig om div. "højreorienterede" blog's fremkomst ,eller deres læsere.

    Der er traditionelt i de kredse altid nogen der på et eller andet tidspunkt vil ty til div. midler for at få lukket for ehver "opposition" , se feks. Expo i Sverige , en pendant til det , er der sikkert nogen i Danmark der bare ikke kan vente med at få indført her i landet.

    PB.

    SvarSlet
  11. Jeg tror ikke falkeøje skriver som han gør på div. blog's , af ond vilje, tvært imod.
    Derimod er det rigtigt at han nok ikke helt har styr på konsekvenserne hvis nogen tog hans skriblerier alvorligt.

    Ditte

    SvarSlet