søndag, september 14, 2008

Post-global

Post-global. Post-global. Det er mit nye yndlingsudtryk.

5 kommentarer:

  1. Genialt udtryk.

    JJ

    SvarSlet
  2. Man burde tilbringe al sin tid med at konstruere den slags undergravende udtryk. Man kan vinde krige med dem.

    SvarSlet
  3. Ja, tænk hvis det blev moderne at sige post-global! ¨Måske ville verden ændre sig derefter....I al fald vigtigt at skabe modbegreber hele tiden, de røde laver jo ikke andet end at sidde på universiteterne og i redaktionslokalerne og skabe dem. De er bedre end kanonkugler.

    Krudtuglen

    SvarSlet
  4. Hvad F.... er du tilbage i blogosfæferen igen?

    Sådan går det hver gang en blogger melder lukket og slukket, hvorefter jeg pligtskyldigt fjerner vedkommende fra min blogroll. Kun for efter en tid at se dem genopstige fra de døde! Ikke at jeg brokker mig, du har været savnet! Så nu er du posthumt (ha-ha) tilbage igen.

    Hmm, Thomsen - det var min mors Jydske pigenavn og hvis ikke jeg tager fejl er der også en Nørtoft ét eller andet sted i slægten. Det må jeg spørge min Fru Moder om ved lejlighed. Det kunne da være pudsigt om...

    Anyway, velkommen tibage, og skriv gerne oftere. Du her ret, det behøver ikke nødvendigvis være så langt.

    SvarSlet
  5. Mikael, så er vi jo i familie :-)

    Nej, som du nok kan se, er jeg ikke tilbage for fuld kraft, men jeg håber, jeg får mere tid senere.

    SvarSlet