torsdag, marts 12, 2009

Også dét nu

Skal vi nu til at have muslimernes usømmelige rundslæbning af lig i de danske gader?

Skudoffer bæres gennem Nørrebro

Har de tænkt sig at putte ham i en kiste, eller..? Vil de slæbe hans dinglende krop afsted under kaos og tumult - som palæstinenserne slæber døde børn i gaderne for at hidse hinanden op til had og krig?

Uanset hvad, så skal vredenspressen nok sørge for at sende budskabet om nedslagtningen af danske muslimer ud til alle rette vedkommende.

18 kommentarer:

  1. Hvor er det irriterende, at vi skal finde os i endnu en forbandet perkervane i Danmark.

    falkeøje

    SvarSlet
  2. Monstro de ikke også snart begynder med de udbredte skudsalver op i luften.

    Våben har de jo angiveligt nok af.

    Så tag jeres kalasnikof med når der skal være mega-event-begravelse-the-true-islamo-way i københavn.

    SvarSlet
  3. Der findes gode vaner og dårlige vaner. Denne her er én af de dårlige. Der er blevet dræbt masser af mennesker gennem årene i og omkring og af de muslimske kolonier. Hvorfor skal lige ham her slæbes rundt i gaderne? Det skal han naturligvis, fordi han er muslimernes første rigtige martyr, altså én, der er død i kamp mod en identificerbar, fjendtlig magt. Med tilsynekomsten af en identificerbar, fjendtlig magt kan ven-/fjendtlighederne gå op i level 2. Det skal tydeliggøres. Det skal fejres.

    Sådan en martyr kan samle ummah´en i dens yndlingsfølelser, nemlig krænkelse kombineret med værdigt kontrolleret hævntørst. Til minde om, hvor meget alle hader os, hvor meget vi må lide, hvor skruppelløse vores fjender er, hvor meget de har fortjent at dø, hvor mange vi er, hvor sårede vi er, hvor meget vi lider, hvor vrede vi burde være osv.

    Sådanne optog er krigshandlinger. HR-afdelingen, men alligevel. En sådan hadmæssig coitus interruptus er ekstrem effektiv til at gøre tre geniale ting på én gang: 1) at bilde omverden ind, at man er retfærdig og mådeholden, selv mens man pirrer hadet til det yderste, 2) At styrke den muslimske kolonis sammenhold-i-krænkelse-og-elendighed og 3) gennem fine psykologiske mekanismer at opildne sønnerne til at trodse al moderation og pragmatisme for at gå ind i kampen for deres ydmygede nation (den virker hver gang).

    Husk, hvis du vil deltage: Danskerne bedes gå bagerst. Først de muslimske mænd, så de muslimske kvinder, og så alle de nyttige idioter.

    SvarSlet
  4. Jeg ilede ind på din blog, da jeg så nyheden på tekst-TV. Jeg vidste, at du ved, at dette er dagens mest betydningsfulde nyhed. Og denne tids, formentlig.

    Og din opfølgende kommentar tager ordene ud af munden på vi andre kommentatorer.

    Det her bliver ovenud interessant at følge. Jeg kan godt forstå, hvis politikerne tillader det her at blive gennemført. Det bliver virkeligt værd at studere! - Hvis du har lyst til at komme til København på lørdag og bivåne et stykke danmarkshistorie, så skaffer jeg logi!

    - - -

    SvarSlet
  5. Vi får se, om de få ødelægger det for de mange endnu engang ... ;)

    - - -

    SvarSlet
  6. Ulla

    Ja, optoget skal tjene som en tydelig og kraftfuld trussel til alle, der kan opfattes som modstandere af islam: "Se hvor mange vi er, og se hvor vrede vi er - vi skal nok stå samlet om at få ram på jer - FRYGT OS!"

    SvarSlet
  7. Budskabet fra optoget skal være:
    Danskere, organiser jer, dan jeres modstandsbevægelse i tide, for I kommer til at slås for den frihed, I nu tager for givet.

    falkeøje

    SvarSlet
  8. Når den kommmer, bliver det ikke blot en kamp for vores frihed, men en kamp for vores eksistens.

    Men lige nu bliver den danske reaktion bare flere socialistiske bortforklaringer og massivt selvbedrag.
    Vi ser DAGLIGT beviserne, men stikker hovedet i busken.

    SvarSlet
  9. BT´s afstemning d.d.:

    Er det en god idé at holde ligoptog på Nørrebrogade?

    28% - Ja, det vil sende et klart signal om, at bandekrigen har taget overhånd

    14% - Jeg havde hellere set en almindelig mindehøjtidelighed

    58% - Nej, den slags hører ikke hjemme i Danmark

    14176 stemmer

    SvarSlet
  10. Indfledningsvis: Vi har forsamlingsfrihed i Danmark. Hvis vi opgiver den, så dør vi allerede nu.

    Jeg deler ikke UllaNT's opfattelse af at sømmelighed er et interessant aspekt at diskutere i Danmark i 2009. Sømmeligheds-argumentet er dybt uinteressant - især når det er det indledende og eneste argument i indlægget.

    Sømmeligheds-fikseringen er jo bare Det Radikale Venstre med et andet fortegn.

    SvarSlet
  11. Sømmelighed er et fint aspekt at diskutere i Danmark 2009.
    Sømmelighed er et af de tyggegummier der holder vores samfund nogenlunde klistret sammen.

    SvarSlet
  12. Såvidt jeg har læst handler det om en flygtet irakisk mand som intet har med bandekrigen at gøre. Familien vil bruge demonstrationen til at tage afstand fra vold så mon ikke I bare lader jeres sædvanlige islamofobi tage overhånd - fjolser!

    SvarSlet
  13. Hvor er det trist, at vores humanister og sociologer er så intellektuelt korrumperede, som de er. Ellers ville de kunne læse denne begivenhed. Vi har en endda en dødssociolog på Aalborg Universitet. Ingen af dem byder ind med analyser. Ingenting om myter, positioneringer og narrativer, ikke et ord om, hvorfor manden skal begraves i en kiste omviklet med irakisk flag og med et billede af afdøde i militæruniform... Denne demonstration handler om meget mere end en familie i sorg. Det er en klar national markering.

    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21050642.html?forside

    SvarSlet
  14. Sådan lidt off topic, er medierne ikke påfaldende tavse når det kommer til dødsofrene på den der Amager beværtning? De havde så vidt vides heller intet med bandekrigen at gøre.

    SvarSlet
  15. "så mon ikke I bare lader jeres sædvanlige islamofobi tage overhånd - fjolser!"

    Monstro ikke det har rimeligt meget med banderne og islam at gøre. Som bekendt blev en gruppe danskere udsat for en racistisk hævn-angreb få dage efter. Hvis han ikke havde relationer til banderne på en eller anden måde, så giver det jo ikke mening.
    Det korte af det lange her er at de netop identificerer sig med det samme.


    @william

    Forsamlingsfriheden indebærer vist ikke at man forsamles flere tusinde mennesker for at bryde alle færdselsregler og gå i demonstrationer.
    Som bekendt skal den slags forbi politiet for at få lov.

    Det er og bliver bizart at ingen politikere eller eksperter tør begive sig ind i en analyse af hvilke signaler der sendes med dette optog.

    Der er jo tusinde andre måder at tage afstand fra vold på, end lige præcis ved en islamisk/irakisk manifestation.
    Hvad med de øvrige ofre - de e rmåske ikke så meget værd.

    Hvorfor ikke bare gå i et optog på næste lørdag - hele byen, kvinder og mænd blandet, og ikke opdelt efter racer som dagens ararngement.

    Signalværdien er klar. Fuldstændigt ligesom med den tåbelige ide om at jøderne og muslimer imod racisme.
    Øhh, 1) det er blandt muslimerne vi finder de fleste og de værste racister og 2) hvorfor er kristne ikke med - på den måde sender man jo en klart signal om at kristne er racisterne.

    SvarSlet
  16. Der var masser af danskere med i optoget idag og iøvrigt blev han begravet i en dansk militæruniform fordi han havde været soldat i Danmark.

    SvarSlet
  17. Vi skal passe på, vi ikke blander familiens motiver sammen med de øvrige deltageres motiver. Familiens motiver er nok ikke værd at granske !

    Vi véd, at de muslimer der mødte frem i dag, ikke mødte frem, da der var manifestationer for den kvivdræbte italienske turist-dreng, Antonio. Derimod blev gerningsstedet for drabet jævnligt skændet, der blev spyttet på drengens forældre, mens de var i Danmark, og på murene på Nørrebro stod der skrevet obskøne ord om drabet.

    Det er unægteligt en temmeligt interessant omstændighed.

    Muslimerne kan ikke manifestere deres "uvilje mod vold" ved at gå i protest-procession for "deres egne". Det kan de derimod, når der er tale om, at en af "deres egne" er gerningsmand.

    Men det gør de ikke !

    Længere er den ikke.

    - - -

    SvarSlet
  18. Han blev ikke begravet i uniform!
    Bagpå kisten var der et foto af Mustafa Hsownay i uniform fra den danske hær, som han på et tidspunkt gjorde tjeneste i. Hans karriere i forsvaret stoppede ifølge familien, da han nægtede at deltage i missionen i Afghanistan.

    Ingen tvivl om at afdøde ikke var del i bandekrigen, men hvis attentatet på caféen var ‘hævn’ for drabet på ham, siger det ikke så lidt om en allerede eksisterende etnificering af konflikten, hvis bandemedlemmerne var villige til at gå så langt for en person de ikke kendte:

    Han havde kørt sin nevø hjem fra arbejde, da to biler med tre-fire “rockerlignende” typer kørte ind på parkeringspladsen i Mjølnerparken og affyrede flere skud. Mustafa Hsownay blev ramt fire gange i ryggen, og døde kort efter på gerningsstedet. Sagen er endnu ikke opklaret. Det var formentlig drabet på Mustafa Hsownay, der to dage senere blev hævnet på en café på Amager, da tre blev såret og 30-årig dansk mand blev dræbt.

    PB

    SvarSlet