lørdag, juni 27, 2009

Så sårede bliver de

Jeg hørte dimissionstale i går. Den talte for åbenhed og mangfoldighed, og den gjorde meget ud af at sprede budskabet om, hvor sårede muslimer bliver, når nogen kritiserer deres religion og deres profet.

Jeg overvejer, om jeg skulle fortsætte i samme spor, hvis jeg engang skulle holde talen. Jeg kunne uddybe for de festklædte nyuddannede og deres familier, lige præcis hvor sårede, muslimerne bliver. Hvilke sarte følelser, der rører sig. Og hvordan gøre det bedre end ved at gengive et lille uddrag af de breve, muslimer sendte til den franske gymnasielærer Robert Redeker - nu fatwadødsdømt og politibeskyttet flygtning i sit eget land - efter at han skrev kronikken "Hvordan skal den frie verden forholde sig til islamisternes trusler" i Le Figaro tilbage i 2006:

"Din artikel i Le Figaro er en ynk. Det er du også. Du kalder dig filosof, men i virkeloigheden er du en ignorant. Tænk over, hvad du skriver, og du vil indse, du er en røvhul".

En anonym med mailadressen hi.hitler@nopeace.com skriver: "Enten er du sionis elle slikker du CRIF i roven. de rigtig joder ved i det mindste vad det drej sig om, de kender sanheden som de kender deres børn. Jeg går ud fra, dugør også, men satan ledder dig på den forkerte vej. Lige meget hvad du skriver, vil islam sejr, og du skal vide at vi vil altid kunne svare igen. LORTEHILSNER".

"og du er en skide rasist"... "dit svin, du er søn af en luder og far til en luder som islam vil beskytte med sløret, jeg er marokaner og moderne mislim, som De siger, og hvis du vare hos mig nu, ville jeg volltage dig".

"Hvad er en ludders søn?"... "Jeg ønsker dem det værste i denne verden, en lidelse der varer hele deres stinkende liv, og hvis det ikke allerede var tilfældet, endnu mere ensomhed og fortabelse..." "jeg tørrer mig med le figaro og især med din artikel, der stinker af had". [...]

... "Jeg vil gerne fortælle dig at du ikke er fem flad sil værd over den du dømme. Hvem er for at dømme Guds profet lille hadefuld ånd. Dine meningsfaller er historiens affaldsrum lille fodfilosof"... "You are a motherfucker son of a bitch"... "angående din anstandig artikel om ilsam, jeg sig dig at vis du angreib islam på denne måde er det fordi du ikke er i stand til at være muslim, selom du prøve at være det, og fodi Gud vil ikke give dig chancen for at være det det er syndt for dig fordi helvede er din skæbne"...

"Jeg kan kun sige D. at jeg har ondt af D. fordi D. vil ikke mere have ro p.g.a. en artikkel. Det er sikkert vejovervejet fordi når man ser paven spiller skødehund pp.g.a. nogen antiislamiske antydninger, en lille lærer som D. skull aldrig havet leget med ild medmindre D. kun var ud på at få omtale, så er det lykkedes og god fortsættelse, må Gud forbarme sig over Dem."... "Islam vil knusse dig 1 dag!! bastardpak!! Koranen er hellig og De har ike rat tl at snakk om den på den måde"...

"råddenskab, racist, zionist, antisemit og islamofob. Og ja, araberne er semitter!! Du har ikk en chance, tror du vi vil begræde dig? Forbandet er du!!! Man fornærm ikk vores religion. Man respektere os. En statsansat skal ikkevære en zionist nazi men en tjener for stat og folket i al dens mangfoldighed!!!!"

"Det er selvmord, men vis det er det De har ønsket, må De være glad, og godt for dem." [...]

"Beskit lille røvhul, du er en død mand. Fra idag vil jeg være der hvor du går indtil de rigtige ojblik til at ..."..."måtte gud få dig til at opleve helvede inden din Død. Jeg melder mig Frivilig til at skære hovedet af Dig så vel som alle der kune finde på at støtte dig. Din Lortesatan. Du aner intet om islamn. Hvis ikke islam fandts din mor og din forpulet far ville ikke være til. Dit svinehoved."

"Husk at lige till du begraves risikerer du Ulykker og der er en ting jeg er siker på, din sjel vil aldri få Hvile Rovhul Rovhul Rovhul. Det same for alle andre ike-muslimerl"...

"Islamofobe forbryder du vovet fornærmet vores elsket profeter fred vær med ham men du skal vide at alle muslimer i verden er fjender ikke netop for at dine islamofobe debatskrivere rører ved vores religion ikke engang forrykte der taler i hans navn!!!! så løb nu dig og din kune og din børn men en dag tro mig du vil dø og du vil fremstilles foran vor herre for alle og du vil sikert forklare ham din hunde zionist racist islamofob teori. InchALLAH du vil bruge som brændsel i helved og all der støtter dig og din familie først."

"Du skal netop vide at aldrig så længe du skal leve at vi muslimer 1350000000 mennekser på jorden p.t. du vil ikke vær i sikkerhed!!!!!!!!!!!!!!"

"Du skal dræbes, der er ikke noget valg efter alt det du har sagt. Jeg kender dig meget godt Mr. Robert Redeker"... "Deres artikel er uddød, De har kritiseret uden at analysere historien, det er trist, men det beviser at de ikke har plads til muslimer i Deres hjerte, rassist, og du kan også sige "vi skal af med muslimerne" men jeg foretrækker til hver en tid at tilsløre min kone frem for at give hende g-string på. De foretræker at vise din frigjorte kones mås og kusse, jeg føler afsky men jeg kann sige dem at De har underskrevet deres ... dom. Gæt hvad". Underskrevet "Djihad."

Det fortsætter længe endnu. Læs selv Redekers beretning om, hvordan det føles at se sit dødsdømte ansigt på mellemøstlige TV-kanaler og følge muslimske hjemmesider, hvor folk planlægger hans død. Hvis du ikke lader dig gribe af den bog, så er du virkelig en ROVHUL ROVHUL ROVHUL.

Robert Redeker: "Man må prøve at leve". Trykkefrihedsselskabets Bibliotek 2009.

2 kommentarer:

  1. Hammerschmidt27 juni, 2009 19:03

    Tja, jeg er ked af at sige det, Ulla, men det er jo først og fremmest dit eget "køn", der udbreder islam i Europa ved disse ytringer om "forståelse og respekt" overfor denne pædofile og kvindeundertrykkende middelalderideologi. Jeg er selvfølgelig glad for at du som kvinde går imod strømmen og kæmper imod din fremtidige undertrykkelse, men de kedelige facts er, at hvis det kun havde været kvinderne, der havde stemmeret, så var Danmark sikkert allerede nu et muslimsk land ud fra kendsgerningen om at de mest indvandringsglade venstrefløjspartier har overvejende kvindelig vælgerskare.

    Hvis kvinder vil tages seriøst (som de jo tilsyneladende gerne vil), må først og fremmest feministerne, men også kvinder generelt, stoppe med deres appeasement-politik overfor denne kvindehadende bevægelse ud fra devisen om den "ædle", uskyldige vildmand, der jo ikke selv kan gøre for det. Jeg er som mand ved at være godt træt af racisme-beskyldningerne fra venstrefløjskvinderne, samtidig med at jeg må finde mig i at læse om den ene voldtægt efter den anden på danske piger foretaget af (ja hvem tror du?) og hustruvold og tvangsægteskaber i muslimske familier.

    SvarSlet
  2. Af D'biann

    Enig.

    De mest islamiseringspositive partier er dem med flest kvindelige vælgere, flest kvindelige lederfigurer - eller begge dele.

    Er det mon kvindens latente, naturlige hang til at tænde på underkastelse der trækker dem derhen, når de står i stemmeboksen? Er det Stockholmssyndromet? Er det trygheden ved at vide, at man er nr. 2 og "bare skal høre efter!" så man er fri for at tage ansvar for eget liv?

    SvarSlet