mandag, juni 22, 2009

"SubhanaAllah for den propaganda folk har spredt på nettet"

Hvor mange danske muslimer holder mon med Ahmadinejad? Her er et par klip fra Shiaonline.dk. Enkelte bakker op om demonstrationerne, men hovedparten snor krøller på sig selv for at retfærdiggøre Ahmadinejad og hans islamiske stat.

Loai: Tillykke til Ahmadinejad og den iranske befolkning..

Shia-Ali: Sjovt at hele vesten nu mistænker valget, fordi det ikke lige gik som de havde håbet.

F.Maanaki: STORT TILYKKE TIL DEN IRANSKE PRÆSIDENT AHMADINAJAD !!!!

Balagh: Det er [som] en lussing for Vesten Men nyd lige hvor ydmyg manden er: [kyssebilleder].

Balagh: Hvis han var en tyran, havde Ayatollah Khamanei (ha) reageret. Men åbenbart har lærden det fint med Ahmedinejad. At du ikke ser op til ham er vel op til dig. Han har ihvertfald ikke dræbt mennesker - eller undertrykt hans folk. Hvis han nu havde det, havde befolkningen ikke valgt ham ikke.

Fatima_1989: Jeg forstår det ikke netop fordi, at Iran er dét muslimske land, som minder allermest om det, Imamen(aj) vil komme til at bygge op, når han vender tilbage. Nej, selvfølgelig handler alt ikke om USA, Israel, og Vesten. MEN! Meget handler om hvordan man skal leve som muslim. Mange af de unge som stemte på Mousavi, råbte at de ville have mere frihed. Frihed i islam er noget jeg skrev om forleden dag på min blog. Hvad er frihed? Hvad er det de unge vil have? Som muslim er der altså grænser i friheden! Og det burde enhver muslim vide..Det er MEGET bemærkelsesværdigt, at nogle af de unge som krævede mere frihed, også samtidigt har råbt, at de vil have friheden til DRUK. Hvor er dette lavt og ynkeligt at kræve som muslim, og endda i et muslimsk land. Hvis man er utilfreds med så mange ting i Iran nu, skal man måske lige tænke på, hvordan verdenen kommer til at se ud, når vores elskede imam(aj) vender tilbage. Vil der være al denne såkaldte frihed? Kan få gå rundt og gøre som de har lyst? Nææ nej. Iran ønsker at man lever et muslimsk liv på den mest rette måde, og det vil i sidste ende kun gavne folk i dette liv og i det kommende.

Imran Ali: Jeg fik også nok af at se de samme 1000 studerende hoppe omkring de samme brændende dæk 20 gange i nyhederne, flere tusinde demonstranter!!! Men ikke én gang så jeg en massiv folkemængde, som man ser det i f.eks. demonstrationer i Frankrig eller Tyskland. Den danske korrespondent sagde også i dag at Tehran ligner sig selv og at man næsten ikke kan mærke at der har været noget. Så har der godt nok ikke været meget krudt i de her mange tusinde utilfredse unge mennesker, så kan man jo undre sig over hvor utilfredse disse mennesker egentlig er. Jeg undrer mig over, hvor mange er egentlig sårede ved alle disse demonstrationer? Hvor mange er arresterede? Hvor mange er døde? Det eneste jeg kan se er en flok unge som ikke kan acceptere at der ikke så mange af deres ligesindede i Iran som de godt kunne tænke sig der var, men heldigvis for dem lever de i et land, som trods alt ikke er hårdere ved dem så de føler sig sikre nok, til at de kan komme på gaderne og demonstrere og ødelægge og brænde det offentlige og folks ejendele, selvom de ikke er mere end et par tusinde.

Sepah: Han har hamdulellah gjort det godt i de foregående år og det vil han Inshallah også gøre i de kommende 4 år

Håber ikke at dine og andres informationer er fra de antiislamiske hjemmesider som PMC, VOA (Voice Of America, siger navnet ikke sig selv?!) og BBC Persia, da jeg ikke tager informationer fra disse kanaler med et gran salt. Og til folk som ikke har kendskab til disse kanaler, vil jeg blot sige, at de er antiislamiske kanaler, som kun har til formål at skabe splid i Iran og give et negativt indtryk af Islam.

Ali: 2) Mht. "menneskerettigheds-hjemmesiden", som du postede:A) Der står i den, at Irani) blokerer for netsider (1. artikel) - det er FULDT UD forståeligt, at de gør det. Iran har SÅ meget negativ omtale i vesten, og internettet er PROPFYLDT med propaganda (hvis du vil have eksempler, kan du se på de links, som du har postet). At Iran så er i gang med at bygge atomanlæg, mens hele vesten kritiserer dem, at Iran er en islamisk stat mens hele vesten kritiserer deres menneskerettigheder, vil selvfølgelig udgøre en trussel mod Iran. Hvorfor må man ikke standse noget, som er mere til skade end til gavn?

Jeg håber, at vi snart stopper med at bruge video-klip som beviser.

Ali: Du må meget gerne om et par uger/måneder vise mig, når Iran dræber de par millioner, der er imod regeringen. Husk også at opdatere Irans befolkningstal.

Fatima_1989: ..Og nå ja..Lige et spørgsmål til dem, der mener, at der var valgsvindel. Hvis man tæller stemmerne om igen, og Mousavi ender som valgvinder, og Ahmadinejads tilhængere så vil demonstrere og kalde dét for valgsvindel, hvad er så løsningen på dette?

Truthseeker: ifølge en artikel på berlingske så står der hæren nægtede at skyde mod dem... hvis det er sandt, så tegne det ikke godt..

Jiz: SubhanaAllah for den propaganda folk har spredt på nettet.

Citaterne er fra tråden "Iran genvælger Ahmadinejad", der i øvrigt kommer omkring det interessante spørgsmål om, hvorvidt holocaust fandt sted og slutter med det lige så interessante spørgsmål: Hvorfor i alverdener lever så formørkede shiamuslimer ikke i Iran, hvor samfundet allerede er indrettet, som de vil have det? Hesbollahi svarer:

Jeg er ligeså meget dansker som jeg er iraner. Jeg er født i Danmark og min mor er dansker. Så jeg tror ikke der er nogen, der skal fortælle mig i hvilket af de to lande jeg skal bo. Jeg bor der hvor jeg mener, JEG bedst kan tjene Allah. Mit job er IKKE, at tage til Iran og være aktiv i iransk politik. Det har de folk nok til at gøre. Min pligt er, at arbejde for Islam i Danmark. Ikke Iran, ikke Tyskland, ikke Australien, ikke Irak, ikke Norge, ikke Tyrkiet og heller ikke USA, men Danmark. Så jeg bliver her så længe jeg mener det er passende. Og jeg rejser hvis jeg mener det er passende. og jeg kommer tilbage når jeg mener det er passende. Alt samme på Allahs vej inshAllah.

Fik du det? Han lever her for at islamisere Danmark.

2 kommentarer:

  1. Deadline havde mandag aften besøg af en af dem der støtter Ahmadinejad.

    Hun troede iøvrigt ikke rigtigt på historien om holocaust.
    Og der var jo følgeligt ikke rigtigt demokrati her til lands.

    Hun studerer i øvrigt på et dansk universitet: GÆT SELV HVILKET

    SvarSlet
  2. Det er sjovt at se, hvordan disse angivelige "flygtninge fra et despoti" har besindet sig og nu holder med dem, de flygtede fra. En sådan forsoning er da livsbekræftende ...

    - - -

    SvarSlet