torsdag, oktober 15, 2009

Lars Hedegaard: Tingbjerg emirat

"Men lad os lige trække vejret ind og overveje, hvad det egentlig er, Per Larsen vil have de dumme danskere til at tro. Hans påstand er altså, at vi i Tingbjerg har at gøre med almindelige bander, der på rockermaner blot vil beskytte deres kriminelle revir. Det er nok noget med hashhandel, hæleri, våbensalg og den slags.

Hvis analysen var rigtig, skulle vi imidlertid forvente en ganske anden optræden af banderne. Hvilken interesse skulle de have i at vække mere postyr end højst nødvendigt? Hvorfor skulle de dog år ud og år ind have chikaneret præsten og kirken, hvorfor møder de brandvæsen og redningsfolk med stenkast? Selv den mest ydmyge lommetyv må dog vide, at hans gesjæft bedst udføres i størst mulig afstand af offentlighedens bevågenhed. [...]

Per Larsens og retsordførernes "unge", "lømler" og "bander" gør præcis det modsatte. Og det viser, at vi netop ikke har at gøre med kriminalitet i normal dansk forstand. Vi har derimod at gøre med kriminalitet, der ikke lader sig adskille fra krigshandlinger.

Når de "30-40 unge", som vi får at vide er på spil, angriber kirken, som på ingen måde kan siges at genere deres rent kriminelle aktiviteter, når de påsætter brande og smadrer journalisternes biler, er det en demonstration, der skal vise de tilbageblevne danskere i Tingbjerg, hvem der har magten i bydelen. Ligesom det er sket i adskillige andre muslimske ghettoer – Vollsmose, det indre Nørrebro, Gellerup. Og som det snart vil ske i den ene danske bydel efter den anden.

Og det har alt med religion at gøre. Eller for at være mere præcis: med en totalitær ideologi, der dækker sig ind under at være religion. Hvis de lokale imamer i Tingbjerg ville have dette stoppet, kunne de gøre det på et par minutter.

Men det gør de naturligvis ikke. Islam er netop en ideologi, der går ud på at erobre land og uddrive eller undertvinge den lokale vantro befolkning. Den skal lære, hvem der har magten. Og belæringen kommer i form af ydmygelser af de danske myndigheder, vi normalt ser hen til, når det gælder vores beskyttelse. Derfor smider de med sten. Derfor påsætter de brande. Derfor intimiderer de den lokale befolkning. Derfor uddriver de den danske Folkekirke fra det område, som de agter af holde som et nyt islamisk emirat (emir = den lokale militære kommandant)" (Lars Hedegaard: "Tingbjerg emirat").

Og skal vi så muntre os op med lidt musik:



Her er the lyrics:

Vers 1 (eazy-a)
Eazy-A kommer for at vinde sag, hvis du klog holder du dig tilbage, for jeg er hård en persisk outlaw bitches bagtaler men ser ikke næste år, jeg er her født til at overtag ryk dig, hvis du ikk vil se dommedag, tilintetgør med alt jeg rør, kom i mod mig hvis du tør hvis du skør, tro mig folk har set mig gøre det før, giver ikk en fuck om du ældre eller større, en rider, en fighter, gør alt når man er en survivor, helt dyr der skal løbe fra savanen, alle snakker lort, så hvem tror på manden, jeg er på toppen, toppen af min fødekæde lad os væde der er ikk det jeg ikk kan æde.

(Omkvæd)
Vi er her tiltrådt for at spise
Kender i os ikke
Vi er Tingbjerg City Gz
Vi er de bedste
Det er det vi vil bevise
Kender i os ikke
Vi er Tingbjerg City Gz
Vi er her tiltrådt for at spise
Kender i os ikke
Vi er Tingbjerg City Gz
(tingbjerg city Gz, Tingbjerg city Gz)
Kender i os ikk
Vi er
TINGBJERG CITY GZ

Vers. 2 (Young B)
Young B Tager jeres penge som et røveri, hvad vil i, ender på toppen og dør rig, ved hvad jeg vil blive, ved hvad jeg vil sige, rammer kort og hårdt, som et knivstikkeri, starter som lort, fucker rundt med politiet, sådan er livet, men mine homiez gav mig selvtillid, behøver ikke at komme frem, når jeg tager min tid, jeg vil vente med at blive paranoid, had bare på en TBG hustla, mens jeg tjener, MoTherFuCker, fuck at blive kendt berømelse kan vente, istedet lad mig for sedler som 50cent, uden at være komiciel opvokset i gæden, det er den jeg skylder gæld, aldrig haft hæld men min stil er speciel, nogle har ondt i røven, men selv de ved det selv.

(Omkvæd)
Vi er her tiltrådt for at spise
Kender i os ikke
Vi er Tingbjerg City Gz
Vi er de bedste
Det er det vi vil bevise
Kender i os ikke
Vi er Tingbjerg City Gz
Vi er her tiltrådt for at spise
Kender i os ikke
Vi er Tingbjerg City Gz
(tingbjerg city Gz, Tingbjerg city Gz)
Kender i os ikk
Vi er
TINGBJERG CITY GZ

Vers. 3 (Jio)
Jio du kan finde mig i mit kvarter, spytter rim, og gøre det for Tingbjerg, i min blok for dem der er fucked up, for mine Gz Homiez som giver den op, vi kan ikk stop, med vores hop hop, jeg har flowz som flyder rundt i min krop, for os er de andre et flop, holder det for ghettoblok fra tå til topNår de høre mig rap, er de helt op og køre, når de høre mig flirt, bliver de helt vildt skøre, ingen topper nør, stopper ikke før vi dør, håber at i lytter, for ingen spytter som jeg spytter, hvem kommer hjem til min Ghetto, bare følg efter Jio, hvis du vil rul med os, bare husk det kan kost, du kan blive rullet, du ende med at slås.

(Omkvæd)
Vi er her tiltrådt for at spise
Kender i os ikke
Vi er Tingbjerg City Gz
Vi er de bedste
Det er det vi vil bevise
Kender i os ikke
Vi er Tingbjerg City Gz
Vi er her tiltrådt for at spise
Kender i os ikke
Vi er Tingbjerg City Gz
(tingbjerg city Gz, Tingbjerg city Gz)
Kender i os ikk
Vi er
TINGBJERG CITY GZ

Glem ikke ham her: http://www.youtube.com/watch?v=9B9CicObX4A. Fra Snaphanen.

6 kommentarer:

  1. er i dume eller hvad gz står for tingbjerg city gz står for tingbjerg city gangstaz

    SvarSlet
  2. Javel ja. Så blev vi så kloge. Men jeg synes, vi var i det law´.

    SvarSlet
  3. Det er flot at du kan bruge alle de højt begavede ord. Men man kan tydeligt se at du ikke ved hvad der foregår.. Det er nemt for dig at analysere tingbjerg ud fra din tv skærm. Du siger at de lokale imamer kan stoppe balladen på et split sekund også er mit spørgsmål til dig hvordan kan de gøre det?

    SvarSlet
  4. Lad mig forklare dig noget Ulla Nørtoft Thomsen. Islam er ikke det du ser på dit fjernsyn og det du hører om og er blevet hjernevasket om.


    Definitionen på Islam: Islam kommer fra navneformen S-L-M. Fra den navneform kan man danne tre forskellige ord med tre forskellige betydninger; underkastelse, renhed og fred. Ordet “Islam” betyder at hvis en person underkaster sig selv til Guds vilje og tilbeder Gud alene, da skal han eller hun leve i fred og harmoni i dette liv og det næste. Da alle Guds budbrigere, såsom Muhammad, Jesu, Moses, Abraham og Noah, må Guds fred være med dem alle, har kaldt til underkastelse og tilbedelse af Gud alene, har deres budskaber også været S-L-M, Islam.


    For din egen skyld beder jeg dig om at blive klogere på Islam. Tag og læs koranen. Jeg kan give dig en bog der giver dig et retsvisende billede om Islam. For hvis du vil have succes i dette liv, og leve i paradis i det næste EVIGE liv skal du tilslutte dig Islam..

    Vi muslimere tror på alle andre profeter som jøder og kristne tror på. For de var også muslimere. Muslim betyder bogstaveligt, en der udfører Islam altså underkaster sig Guds vilje og tilbeder Gud alene. Derfor har alle Guds budbrigere og profeter, og de der fulgt deres ord og vejledning og underkastede sig Gud og tilbad Ham alene, uden partnere, alle sammen været Muslimer. Ordet Muslim i det arabiske sprog betyder altså ikke bogstaveligt en efterfølger af Profeten Muhammad, Guds fred og velsignelser være med ham, men én der underkaster sig Gud og følger det budskab Han har givet Sin sidste Budbringer Muhammad, nemlig Islam i sin endelige form.

    I Koranen er der ikke blevet 1 ord siden den blev åbenbaret til Muhammad (fred være med ham) fra 1400 år siden. Idag er der flere videnskabsmænd der har fundet ud af flere ting, som Muhammad (fred være med ham) vidste for 1400 år siden - og videnskabsmændende siger: Det kan ikke være et tilfælde.

    Så hvis du vil have et liv i Paradis, så kom til islam.. Vi lever kun i en prøve, så forebered dig/jer til det evige liv, det næste liv..

    Kom til islam.. Skriv til mig hvis du vil have hjælp.. Læs og forstå den sande religion.

    SvarSlet
  5. Femiland i opløsning, sekunderet af kæphøje voldsparate muhammedanere i kommetarsporet. Er det ikke herligt?

    SvarSlet